< Till bloggens startsida

Sur, arg och trött!

Måst avreagera mig lite bara, har massor av skit att göra!
  1. Har en fackuppsats i modersmål + en presentation
  2. Har ett projekt om Babymassage att skriva
  3. Måste hitta 4 artiklar om Missbruk som jag ska skriva referat och diskussionsfrågor till, inlämnas på måndag -> presentation på onsdag!
  4. Måste göra ett diagram över rattfylleri som ska in på måndag.. (fattar inte något av diagram!)
  5. Måst göra ett gymnastik/hälsokunskap papper där man ska ta tid och gymma tills måndag
  6. Måste göra ett fysik papper där man ska gå och springa ta tid och räkna ut medelhastighet.. inlämnas på onsdag!
  7. Behöver även läsa på körkortet.
Mycket av detta ska jag åstadkomma över helgen, fyfan säger jag bara! Att ha såhär mycket i slutet av en period är inte meningen dessutom inte nästa vecka men då har vi prov i mentalvården, engelska och fysik! Hate school!

Ska väl packa klart inför hemfärden imorgon nu och sen ska jag väl lägga mig ner och läsa på körkortet, och en sova så gott det bara går för imorgon blir det väckning kl. 07.00 och iväg till Halkbanan, ska bli kul men jobbigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0