< Till bloggens startsida

Lista

Vad heter du: Malin
Vad tror folk om dig: Bra fråga, de får nästan tro vad de vill.
Vad får du oftast komplimanger för: Jadu, att jag är brun? om det räknar som komplemang.
Vad säger du för att imponera på någon: Ja har nog ingen direkt mening jag brukar säga men man kanske fjäskar till litegrann.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara snäll, säga sanningen och dra några roliga skämt.
Brukar du skratta för dig själv: Jaa de händer ofta kan jag säga.
Var bor du: Närpes
Trivs du där: Joo, åtminstone på landet. Men skulle kunna tänka mig att bo på landet i Sverige också.
Äger du några converse: Jodå 3 stycken, och jag tänker köpa ett till i sommar också.
Brukar du bli för full: de kanväl hända sig, beroende på situationen
Är du allergisk mot något: Tyvärr har jag blivit på senaare tid.
Nästa mål i ditt liv: Att bli färdig studerad.
Hur svarar du i mobilen: Hej, om det är bara en nummer brukar jag säga "Malin"
Vem ringde du senast: Daniel
Antal timmar sömn i natt: 7h 20 minuter ganska så exakt tror jag
Sov du ensam: Jepp
Brukar du komma i tid: Alltid, händer sällan att jag är sen till "viktiga" saker.
När mår du bra: När jag får göra de jag tycker om, när andra har det bra, att se andra vara lyckliga och när man själv gör någonting bra.
När blev du fotad senast: Öööm, ja minns inte kanske när Emma och jag tog kort sist. eller det kan nog hända jag fastnat på någon bild nyligen också som t.ex. igår tror jag att jag hamnade med på kort när någon fotade på RAX.
Hur känner du dig nu: Trött, men har sprattlande vårkänslor innuti mig
Vanligast färg på dina kläder: Svart är väl nog den allra vanligaste
Vad tycker du om fötter: Barnfötter är mysiga, och andra fötter har jag ingen stor åsikt om.
Vad saknar du: En fullständig familj
Hade du en bra kväll igår: Ja riktigt, myste hemma i min alldeles egna säng.
Favoritdryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Jopp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ja nu på sistone har det nog varit varierande, men i medeltal 11 och framåt skulle jag säga.
Är du blyg: Nej inte bland folk i min ålder, men folk som typ mammor och sånt kan jag nog vara lite blyg.
Sysslar du med någon idrott: Nej inte numera
Vill du hellre ha email än brev: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tror och tror, vet inte riktigt vad jag ska tro. Tror inte det spelar någon roll om det är första ögonkastet eller ej.
Har du spytt offentligt: Offentligt nej, bara inför de närmast.
Är du nöjd med ditt liv: Jo
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Åker till parra och kör Snowboard så det bara susar.
Vad är det värsta du vet: Folk som pratar skit
Vad längtar du till: Sommar 2011
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jadå
Vad använder du för shampoo: Hemma: Sunsilk/Dermoshops volymschampo Daniel: Gliss Internatet: Dermoshops vanliga schampo.
Hur gammal är du: 17, fyller 18 om ungefär 1 månad
Du samlar på: Inget, kläder?
Gröna eller röda äpplen: Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Måne eller Emma
Gillar du golf: isåfall min Golf BIL, haha! Nämen minigolf går nog för sig.
Vilken tid vaknade du idag: 05.50 ringde alarmet
Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: alldeles
När grät du senast: Oj jag minns inte, men jag antar att det var på någon fest.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp såklart, men försöker vänja mig med annat som nötterm frukter, morötter och dylikt.
Bor dina föräldrar tillsammans: Har bara en morsa, men ja vi bor i ett där vi alltid bott, även när farsan var med i bilden.
Har du tandläkarskräck: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa så mycket jag bara hinner antagligen.
Bär du glasögon eller linser: Inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men tycker ändå om märkeskläder de håller bättre och har bättre form än vanliga H&M kläder.
Skulle du kunna köpa en falsk märkesväska: Johoodå!
När går du upp ur sängen på helgerna: 9-10-tiden om jag är ledig
Vill du gifta dig: Jo
Vill du ha barn: Jo, två eller tre
Solar du ofta: På sommaren ja, då jag hinner
Är du bra på att laga mat: Nej, men om jag skulle sätta manken till kanske det skulle gå bättre.
Är du flygrädd: Har aldrig flugit
Hur vig är du: Ovig nuförtiden
Är du musikalisk: Inte såvärst, gillar musik och spelar några trudelutter på gitarren men inte annars så jag är med i något musikaliskt
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Knappelunda
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, flera gånger
Senaste låten du hörde: Tonight (I'm fucking' you) - Enrique Inglesias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0