< Till bloggens startsida

Helgen är här!

Igår var det fredagsmys hos Emma, vi var ute och gick ganska så långt
efter det tog vi ett bad i deras jacuzzi och det var riktigt jevla härligt!
Vi satt i jacuzzin nästan 1½ timme så efter det gjorde vi våfflor dagen till ära,
deta var ju nämligen våffeldagen igår. Vi hade en bra hemmakväll, mera sånt!



Idag har jag skrivit på massageprojektet, skrivit fackuppsats och skrivit och missbruk
artiklarna och lite rattfylleri. Så nu känner jag mig full av skolarbeten men håller nu på
med ett gymnastikpapper och typ uthållighet? och efter det ska ja väl gå ut å springa
dendär fysik uppgiften också. Efter allt detta ska jag avnjuta en lång promenad med
fint väder och med Jay Smith i öronen!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0