< Till bloggens startsida

Friluftsdag i Rangsby

Friluftsdagen var bra och behövlig. Kom dit och kollade på när alla barnen pulkade och stojjade, sedan gick vi ner för att titta på när de hade några tävlingar bl.a "3 mans skidning" det var intressant men tävlandet ledde över till att knuffas och tackla varandra så jag vet inte om det utsågs någon slutlig vinnare.
Folk var även där med skotrar och man önskade nog sig att man hade haft en då att åka ut med, men men. På vägen hem gick vi och hälsade på kusins kor och sen gick vi runt så vi fickextra behövlig motion, fick kämpa ganska rejältmed mina korta ben eftersom de andra 3 är myyycket längre än mig, men jag överlevde.
knäppte några snabba bilder här utanför:





Nu har jag slappat och läst bloggarna och nu ska väl matlagningen påbörjas här i huset och senare lite städning före det blir hemfärd och filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0