< Till bloggens startsida

"FETTISDAGEN"

Fastlagstisdag idag och kvinnodagen så idag borde alla vara snäll med kvinnorna eller?
I skolan fick vi den berömda "klimpsoppan", äter inte annars klimparna men de jag fick på min
tallrik var små och innehöll inga russin så det gick. Fick även fastlagsbulle till efterrätt med sylt,
den var god (tur man fick en även fast man befinner sig i vasa) Till helgen blir det också en fastlagsbulle
som jag har beställt hemma.

NUNUNU, ska jag göra mig i ordning för en promenad eftersom det är plussgrade och bra väder att gå i.
Blir även en sväng in på ABC eftersom jag måste handla hem ett mjölkpaket så vi får något i magen på
torsdag också, kanske handlar en tidning och en ansiktsmask också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0