< Till bloggens startsida

Ny vecka och SOMMAR

Ja då var det Måndag igen och den har gått förbi ganska fort.
Ikväll var Emma och jag på Zumba i parken och senare
så tog vi bara det lungt och pratade om ditt och datt!
Och idag kan man nog säga att det är sommar, jisses
vad varmt det har varit idag typ +28. Det har varit
skönt men lite väl kvaft tycker jag men nåja ska inte klaga
när sommaren äntligen är här.

Nu ikväll har Daniel och jag tejpat och lappat ihop ett underlag i
sovrummet för imorgon är jag ledig och ska sätta igång med målandet.
Ska bli kul, men jobbigt om det är + 30 grader eller något liknande!

Nej nu några glömda Big brother avsnitt, förresten var det Simon
som vann och det var väl bra, alla var värdiga vinnare i finalen tyckte jag
men tycker ändå bättre om Martin och Peter men nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0