< Till bloggens startsida

Midsommarafton

Ja igår var det då midsommarafton och den blev att fira riktigt lungt
för oss. Emma och jag var nämligen på hennes villa och grillade, åt en god paj
och sist men inte minst en jevligt god midsommarefterrätt nämligen glass + jordgubbar!
Smarrit blev det, vi var även ut i båt och kollade det var härligt på vattnet. Sen satt
vi på bryggan i solen typ 2 timmar med fötterna i vattnet, så det blev en bra midsommar.


Flipper







Idag är det då midsommardagen och jag ska åka i jobb och sen åker jag vidare i "jobb"
eller vad man ska kalla det. Är ordningsvakt i natt och sen blir det jobb på morgonen igen
så jag kommer vara ganska så slut på måndag tror jag! Men det går fort över!

Kommentarer
Emma

sv: Man måst tröck på hede ändra redigerare tå man ska skriv å e gar itt ti ladd opp bilden, utan e gar bare me täijde som finns i arkive :D

2011-06-26 @ 13:18:59
URL: http://emmaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0