< Till bloggens startsida

Måndag och ny vecka

Då var det en ny vecka med nya möjligheter. Denna måndag
har jag sovit ända till 10.30 vilket var skönt med tanke på hur många timmar
jag sov natten före. Sen när jag väl klev upp åkte jag iväg till Näsby, var och
handlade lite grundfärg och senare iväg för att handla lite tyg att klä om våra
köksstolar med. Sen när jag kom hem har jag sytt och fixat omklädnaden,
grillat och bara pratat med min lilla familj.

Nu ska jag fortsätta dagen med Linn & Emma och lite zumba. Ska bli
kul har inte varit nu på typ 2 veckor eller nåt sånt så.


Härligt med sommar!

Kommentarer
Emma

sv: jo, he no na skit he me blogg.se :(

2011-06-28 @ 13:25:32
URL: http://emmaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0