< Till bloggens startsida

HELSINGFORS RESA

Sen igår efter matchen började Emma och jag fundera, att det var bara 3 veckor
kvar till den 9 Juli så Helsingforsresan skulle behöva beställas. Och nu blev det så att det är
Emma och jag som åker eftersom det aldrig passade för oss alla 3. Jag jobbar ju så många helger
och då är ju dom andra lediga så jag hinner helt enkelt inte.
Så vi åkte och bokade tåget och hotellet så nu är det klart att vi åker den 9 Juli och då
har vi tänkt oss shopping, gå runt å se lite på stan, äta på restaurang och gå på bio. Den 10 Juli
har vi tänkt äta god frukost på hotellet och sen traska till hamnen och ta båten över till högholmen
för att titta på alla djuren! Kommer bli suveränt!


Typ ett sånthär rum kanske det blir?

Kommentarer
Emma

CAN'T WAIT ;D ;D

2011-06-16 @ 23:14:05
URL: http://emmastext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0