< Till bloggens startsida

Helgen är över ännu en gång.

Det har nu varit 30+ i typ en vecka och för min del får det vara
bra nu, skulle inte ha lust med en jevla varm dag till men det kommer
jag ändå att måsta. Igår var vi ut till Villan och satt en stund det var härligt men
krankarna dök upp och tålamodet försvann. Sen åkte vi till stranden för att simma,
var nog meningen vi skulle simma vid "skarpåddin" men det var så många där så
vi skippade det. Sen kollade vi äntligen Big Brother finalen, haha! Har vetat
vem som vann och vilken ordning dom kom i men har inte lyckats haft tid före igår
att titta, men det var en bra final!

Idag Söndag har jag jobbat, och sen har jag sovit och är ändå trött.
Men nu ska vi äta lite mat och sen ska vi åka iväg ut med båten och simma för
att svalka oss och senare ska vi lägga upp våra tapeter. ÄNTLIGEN!

Kommentarer
william

fin header:D

2011-06-12 @ 16:47:38
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0