< Till bloggens startsida

Elin Blom, Sturm und Drang och Jay Smith @FAGERÖ

FREDAG: Jobbet och sen åkte jag hem och tog en powernap före
jag började göra mig i ordning för kvällens konsert med Jay Smith.
Emma och jag åkte hit till lägenheten vid 7 tiden och sen åkte vi till fagerö
runt 9. Så vi var där i god tid, vi ställde oss längst fram och i mitten såklart.
Så före Jay kollade vi då på Elin och Sturm und drang de var faktist riktigt bra,
men Jay är ju ändå för bäst, fan vad jag älskar honom!

De sålde T-shirts med Von Benzo på som då är hans band men köpte
dock ingen, de var jevligt nice. Efter att Jay hade spelat kastade trummisen ut
sina trumpinnar så jag fick en av dem! Sen sprang vi till bordet där Jay kom
för att ta autografer och ta en bild med honom, fan om jag var glad då!

Tog några bilder också men är inte riktigt nöjd över dem, ska ladda upp någon
när jag har fått dem redigerade.



Här är nu en av Jay åtminstone!


Kommentarer
Daniela

sv;

tackar! :) o japp :)

2011-06-18 @ 22:57:24
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0