< Till bloggens startsida

Avslutningshelgen är nu över.

Ja igår åkte jag då en stund till fagerö man körde dock,
eftersom jobbet kallade nästa dag. Men det gick minst lika bra de också.
Idag har jaginte gjort så mycket, suttit ute i solen en stund och så har
jag ätit tårta som min farbror kom med eftersom jag inte hann åka på Tobias
studentkalas.
Laddar upp bilder från studentkalaset senare, jag hade min bror att agera fotograf så.
Nu är jag i rangsby och vet inte riktigt vad vi ska hitta på,
knappast så mycket får se.

Kommentarer
Sveinungjohanna

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-01-18 @ 07:02:55
URL: http://sveinungjohanna.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0