< Till bloggens startsida

TOMATKARNEVAL

Ja idag är det den 1 Juli och dags för årets tomatkarneval. Har bara tagit det lungt
idag och varit och hämtat min ring som är en försenad födelsedagspresent av Daniel.
Ska visa den senare åt er.
Nu just håller jag på att göra mig redo inför kvällen, ska gå på själva karnevalen
ikväll och såklart tala med allt folk som firar ikväll. Själv blir det nyktert eftersom det är jobb imorgon.
Men imorgon blir det andra bullar minsann.

Har även tvättat denna:



Så den är redo för karnevalen och nu ska jag bara
vänta på denna tjej:



Och när vi väl kommer dit träffar vi väl Måne och senare
även Linn + många fler antar jag.

Ha en bra kväll, och tomatkarneval för den delen!

Kommentarer
Tilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 22:43:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0