< Till bloggens startsida

Slö dag

Denna dag hae varit slö, sov till 2 tiden och sen steg jag upp för att äta lite frukost och sen desa har jag legat i soffan och suttit här med min lilla mini dator (telefonen). Har också åstadkommit att vara i duschen, och nu pratar jag med 3 underbara vänner via facebook chatten och samtidigt kastar jag något öga i Solo tidningen. Har just konstaterat hur lat jag varit i sommar har typ bara varit ut på promenad 1-2 gånger i sommar, så idag skulle det ha passat med en promenad men trodd vi skulle åka och äta med Daniels familj och hans faster som är hemma från Sverige tidigare. Men det visade sig vara kl. 17.30 så jag hade hunnit men har ju varit i duschen nu redan så. Men imorgon blir det minsann promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0