< Till bloggens startsida

Packa, packa..

Denna jobbdag är över och nu sitter jag hemma och fixar
ihop lite loppisgrejer och nu ska jag även börja packa inför
helgens Helsingforsresa. Vet inte vad jag ska ha med, som alltid.
Det visar närmare 30+ i H:fors men tänk så regnar det i alla fall och
kanske blir kallt då skulle man ju behöva ha med långbyxor.
Detta är lika shå vart än man ska, men jag får väl börja på och se vad
som ryms, måste tänka på att jag ska shoppa en hel del som ska hem också.

Senare ikväll kommer Emma hit och vi kanske åker på en runda i Näsby,
och sen går vi väl och lägger oss. Blir tidig väckning, jag stiger väl upp något
runt 4 eftersom jag ska i duschen och sen åker vi 5 halv 6 tiden mot
Seinäjoki för att vänta på tåget. Ska bli spännande att åka tåg, har
aldrig gjort det förut, men jag börjar säkert må illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0