< Till bloggens startsida

Leediig!

Jap nu är jag ledig 2 dagar, skönt måste jag nog säga.
Sovit ända tills nu kan man säga, vet inte vad jag har fått
för fel när jag sover så länge jag brukar sova till 9, halv 10
när jag är ledig men nu vill jag bara sova.
Dagens planer är att chilla med musik nu först,
sen ska jag åka upp till Näsby och framkalla typ 100 kort,
efter de åker jag hem och ser om mamma är hemma eller
i jobb (säkert i jobb) skulle behöva prata lite med henne.
har inte sett henne på länge, eller i söndags typ en halvtimme.
Sen blir det väl att hämta korten och senare åker jag ut med
en stycken Emma, blir en bra dag detta känner jag på mig.

Kommentarer
ronja

fin blogg :)

2011-07-29 @ 13:53:32
URL: http://erikssonochbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0