< Till bloggens startsida

Fredag

Idah åkte jag hem ganska så tidigt.
När jag kom hem pratade morsan och jag om allt
som vi har missat under de dagar vi inte sett varandra.
Sen åkte jag och växlade till kronor så nu är det klart
för Sverige resan, efteråt åkte mamma och jag till halpa-halli
för att fördriva lite tid och handla mat. Jag hittade även en halsduk,
ett par Reebok skor som jag gärna skulle ha tagit hem men lämnade dem,
även ett par blommiga gummistövlar men jag beslöt mig
för att jag ska titta i Vasa först.
Handlade även foundation och ett rosa nagellack
och då fick jag ett USB-minne på köpet.

Nu har mamma och jag gjort Fajitas och det
blev riktigt gott. Så nu ska jag bara slappa här,
och senare kanske scrappa lite.
Sen ikväll ska vi ut till villan för att äta hemgjorda
hamburgare, får se om jag orkar med någon sån då
när vi redan har ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0