< Till bloggens startsida

Då var det ny vecka

..igen. Tycker veckorna bara rusar förbi nu. På ett sätt bra för det närmar sig Sverige resan då men den sämre delen är att sommarlovet tar snart slut och skolan tar vid. Visst skolan är inte så tråkig men man jobbar nog heldre och har sommar! Denna vecka har ja inga stora planer, ikväll ska jag vara med en stycken Måne, på onsdag åker Emma och jag till Vasa för att se den sista delen av Harry Potter i 3D så det dka bli häftigt. Sen till helgen åker Danirl och jag ut till villan och stannar där över helgen. Hoppas på bra väder, men nog klarar vi oss fastän det regnar också men värme får det va! Söndag åker vi på Närpes Teater. Blir en bra vecka detta tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0