< Till bloggens startsida

Blä.. jag har tråkigt!

Visst blev ni genast intresserade av att läsa detta inlägg? Haha..
Dagen har gått ut på att ligga i sängen och kolla film, har kollat
The Notebook som jag tror jag gör typ alla gånger jag är sjuk.
Den filmen kan man ju inte annat än älska, den är så jävla romantisk!

Nu har jag flyttat datorn och mig här nere i huset för i mitt rum
är det skitvarmt, mestadels av solen förstås men en del av mitt feber och
denna damsugare till dator. Så får se om man får det sovit där inatt då.

Proppar även i mig vitaminer nu i hopp om att bli lite piggare och
ja vitaminer är väl bra antar jag. Ja vill att min snor ska försvinna
åtminstone till lördag, snälla kan jag inte få vara frisk när vi
åker till Helsingfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0