< Till bloggens startsida

70 år

Ja ikväll har vi varit på middag till Daniels och firade hans fasters 70 årsdag med lite jordgubbstårta. Det var härligt att höra det rikssvenska språket igen och svenskarnas glädje. Hon hade även med olika tyger för mig att kolla igenom eftersom vi ska ha nya gardiner i vardagsrummet och hon är en mästare på att sy. Så jag har valt tyget och imorgon när jag är ledig kmr de hit så ska vi mäta och se då så hon får sy. Ikväll har jag ävrn varit ute med en stycken Linn och vi har pratat kört och pratat med andra typer i Näsby City. Det var roligt och länge sen senast. Nu kollar Daniel och jag bara TV men ska snart gå och lägga oss, det är en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0