< Till bloggens startsida

VARNING, för vardagligt!

Godmorgon!
Vaknade sent imorse också, otroligt för mig. Har hittills av dagen bara ätit frukost och pratat med faster som har varit hit en liten sväng. Tycker liite synd om mina kusiner som ska börja nu på måndag i skola i barackerna i Öjskogsparken, det är ju liksom lite väl fattit. Men barackerna ser hyfsade ut men ändå att gå där 1½ år skulle nog ingen vilja. Får hoppas tiden går fort.

Annars nu så ska mamma och jag snart bege oss till näsby, gå in och handla lite mat till jobbet åt mig och sen blir resten av kvällen jobb för min del, Vad ska ni göra ikväll?

PS. fick veta av bilskolläraren att man måste gå 1.3-1.4 före man får börja köra så nästa gång ska vi boka in körlektioner åt mig, kul kul kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0