< Till bloggens startsida

Tlött

Gick och la mig kanske 11 igårkväll så jag borde inte vara trött men min natt gick till såhär, först läste jag ut boken Ego Girl som jag har haft ett uppehåll i sen skolan, när jag hade läst det var klockan kanske 12 men fastän bokläsandert var jag inte trött så ända till halv 3 var jag klarvaken och låg och funderade överallt så från ca: 02.30-05.30 har jag sovit tidvis så det blev ingen vidare natt. Men jobbet gick nog lika bra ändå och det är ju huvudsaken man orkar med det.

Nu när jag kommit hem tänkte jag göra Tonfiskpastejer men det blev inget för morsan hittade inte receptet och visste inte riktigt vad det hette på riktigt så jag hittade inte det på netet så det fick vara då.

Ska slppa och lyssna på spotify nu en stund och sen bege mig ut på en promenad tror jag visst, värst när det blåser så kalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0