< Till bloggens startsida

Spotify.com

Är hos Daniel just nu, åkte hit ganska tidit efter maten, orkade inte stanna hemma längre eftersom mamma snart skulle ha främmande och det är ju bara jobbigt. Vi har inte gjort så mycket varit och handlat en frida tidning till mig + en del godsaker som det alltid vill bli. Men nåja en gång i veckan får man nog äta annars är det ju inget liv att njuta av eller..?  Ja kanske jag ska skriva orsaken till rubrik också, anledningen är att jag hämtat ner Spotify här på Daniels dator och fixat ett konto åt honom så vi har något att lyssna på.

Ikväll blir det för oss att kolla genom lite flyttlådor och sen kolla filmerna Prinsen & Jag 2 som kommer på TV3 kl. 20.30 och efter det blir det John Tucker must die som kommer på TV4 kl. 22.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0