< Till bloggens startsida

Revy

Ja ikväll ska Daniel, Emma och jag åka på Närpes-Böle revyn som hålls i Böle UF. Ska bli lika kul som alla andra år kan jag tänka mig, de brukar alltid vara bra och dessutom är ju Måne med som hon nu har varit ett antal gånger vilket är kul att ha en bästa vän att åka och titta på.



Annars idag har jag målat matbordbenen vita och så har vi varit efter 2 soffor. Blir väl antagligen flytt för Daniel nu i veckan så det blir spännande till nästa helg, men denna internatsvecka kommer ju att gå riktigt slött nu då men det blir att tänka framåt. Ända viktiga vi är utan nu är stolarna till matbordet men vi hittar säkert dem med tiden.

Senare ikväll ska vi kolla film som blir ett av dessa: Click på TV3 eller The wedding date på Kanal5




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0