< Till bloggens startsida

ONT I MAGEN

Hej jag har ont i magen.NUNUNU
Har haft det i hela 3 dagar denna vecka men just idag när det är fredag blev det som värst så nu kan jag inte stiga upp utan måste ligga här annars krampar magen, kul! har inte den blekaste aning vad det kan bero på heller så det gör ju inte det hela bättre.

Annars idag har jag varit och kollat på bild då, men det fanns ingen till mig på det stället så nu ska vi åka till vasa och kolla, kanske nästa helg? Sen har vi varit och handlat lite wc-papper, hushållspapper, diskborste, diskmedel, kattmat och underlägg och en kaffeburk i mumin, ska visa den senare när vi är inflyttade till det nya placet.

Men nu kolla vidare på typ Let's Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0