< Till bloggens startsida

Oh, oh, I would go through all of this pain, Take a bullet straight through my brain!

Fredag morgon och jag sitter med snorpappers högen bredvid mig, fräscht jag vet.
Ska preparera mig så gott det går nu före jag åker i jobb, har funderat om jag orkar men jag konstaterade att efter jag tog mig upp ur sängen så gick allt bra och jag mätte feber och jag hade inte ens stegring so I'm going!
Ska bara ta det lunbgt nu tills klockan är 12.45, då blir det att börja fixa ihop allt, men det är lite mera än 1 timme ännu vilket är skönt.
Ska lyssna genom spotify listan och bara slappa, just nu rullar låten; Bruno Mars - Grenade därav rubriktitteln också.

Kommentarer
ntherese

Hej sötnos! gillar du att fota?:) jag håller en foto tävling på min blogg nu, tycker du ska anmäla dig! tävlingens tema är "min finaste bild" allt du behöver göra är att skicka in din bild till mig på [email protected] hoppas du är med!:) kram

2011-01-14 @ 12:26:52
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0