< Till bloggens startsida

Måndag = en heel vecka framför sig

Började dagen med stress till bussen, så som tur var fick jag skjuts i brådskan. Sen när jag väl satt på bussen lyssnade jag på Jay Smith och njöt, sluddrade även till några gånger. Sen blev det den plågsamma vägen till internate som tar så i ryggen av den förbannades väskan. Men jag tog mig fram och även till skolan.
Skolan var inte så krävande eftersom vi skrev förhör och gjorde något i grupp, sen skulle jag övningsköra så jag drog iväg på det och resten av lektionerna uteblev.

Efter allt detta blev det stan, shoppade lite och fördrev tiden. Ska visa några bilder bara jag får några tagna med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0