< Till bloggens startsida

Godmorgon!

Har vaknat till liv nu efter en natt med en härlig sömn. Magen känns nästan bra nu så om det inte tillstöter något före 13.00 blir det nog att bege sig i jobbet. För detta ska jag se över lite i mitt hus vad jag ska ha med till lägenheten och skriva upp lite vad som ska inhandlas från Vasa i veckan. Så när jag blir hämtad från jobbet kl. 21.00 ikväll hoppas jag att det är till en lägenhet vi åker och sover och inte hem till mig.

Men nu ska jag leta lite.. men vad kan jag behöva? .. o princip ganska mycket men det är värst när det ska köras hit och dit allting, eftersom det blir att bo på 3 ställen nu då. Åtminstone ska hårbanden med, garnet, filmer, lite myskläder, fuktkräm, schampo, balsam, tvättsvamp + kräm.. deodorant, parfym, kanske lite fotografier.. osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0