< Till bloggens startsida

dags att ta kväll då

Fick min skiva av Jay Smith och filmen bröderna lejonhjärta idag hem på posten. Så det var ju nice, får digga skivan till det aldra sista nu då och filmen kommer bli genomtittad hundra gången ännu eftersom jag älskar dendär filmen.

Just nu kollar jag Göta Kanal 2 och efter det blir det att ta natt för att orka i Jobb imorgon bitti, slutar redan 1 imorgon så det är ju skönt också. Sen imorgon ska jag även gå ut och gå med Linn och det är på tiden, skulle behöva röra på mig mera men det blir ju aldrig för det finns alltid något att skylla på. Men sen när vi börjar skolan igen blir det nog att åka och simma ett antal gånger.


Kommentarer
Emma

sv: Yeees :D låter bra :)

2011-01-05 @ 22:16:31
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0