< Till bloggens startsida

Då var julen och nyåret över för denna gång

Kan först berätta att jag tog inte på mig klänningen till Måne eftersom när jag kom hem var jag trött oh slut och jag orkade inte klä mig så "fin" så jag tog en annan tunika som nog är ny, nämligen denna:



Och det gick minst lika bra med den. Nyåret blev galet, men verkligen det bästa nyåret jag varit med om. Vi var mycket folk och festandet var i topp under hela kvällen med dans, dricka och underbara vänner. Åkte hem 4-tiden och vid det laget var allting underbart, och mindre underbart när man vaknade dan där på.

Nyårsdagen gick i slöhetens tecken till 1-tiden då jag begav mig i jobb och det gick utmärkt, allt går bara man tycker om det man gör. Kvällen tillbringades framför TV, filmen Mamma Mia med en underbar Söt.

Idag har vi slöat, funderat på soffa, ätit våfflor och slöat framför filmen Nils Karlsson Pyssling av Astrid Lindgren, suveränt. Kollade även Fångarna på Fortet i repris idag, eftersom blogglaget var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0