< Till bloggens startsida

Övningsköra

Ja nu har vi då övningskört och det gick bra för oss båda två tyckte jag. Jag fick backa från en parkering/grotta idag vilket var bra för att löra sig hur man ska titta bakåt och sånt. Sen körde jag nog bara på i stan och snurrade runt. Mötte även på Närpes bilskola som hade varit till halkbanan och körde senare i stan, kul att se känt folk.

Nu sitter vi i skolan och väntar på 3ans buss hemåt mot lilla Närpes. Ska bli kul att komma hem och inte behöva göra något. Eller visserligen ska vi väl fixa mat och sånt, undrar vad vi ska hitta på? sen blir det chill eller kanske någon på besök vem vet. Jag tänker i alla fall mysa mig ner i soffan och kolla på någon film. kanske i TV? Ja typ The Dukes of Hazzard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0