< Till bloggens startsida

Nu e de dax för fredaagsmyyys!

Sov som en stock inatt ingen katt som störde eller något men steg ändå upp där en halv 10, ganska passlig tid ändå. Slöade med frukost framför TV:n före jag tog en dusch. Sen började jag leta mig nedåt för att klippa och färga mig hos frisörsalongen Pop i Topp som Jenny klipper i just nu. Blev riktig nöjd, fick en mer rockigar look genom att vi klippte upp det. Har tyvärr ingen bild.

Annars idag har vi handlat mat i stora lass och dagens middag bestod av Potatismos och Revbensspjäll. Resten av kvällen ska vi antagligen lata oss framför TV:n och kolla någon film, fanns ingen på TV ikväll så det blir att leta upp någon på datorn.

Har en trevlig fredagkväll alla! :)


Kommentarer
Emma

Vilket sammanträffand, vi åt revbensspjäll vi å ;D

2011-02-25 @ 18:35:56
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0