< Till bloggens startsida

Morgonpigg?

Ja inte så vanligt att man är upp denhär tiden när man är ledig, men vaknade halv 9 och kunde inte sova. Så jag steg upp så småningom och satte mig här och läste bloggar.
Dagens schema är att åka till Daniel's föräldrar (de är borta, i sverige) och sköta lite katter och efter det blir det att måla en kattlåda som william ska få så han kan gå ut något, sen ska vi försöka få tag i en kille som har en bil jag vill ha. Annat är att jag skulle behöva skriva lite till portfolion från sista lektionen, sen ska vi väl äta mat och så småningom blir det väl att börja åka hemmåt eftersom det är Vanha för min del ikväll. Åker dit en stund, åtminstone till ABI-11 kommer hem vilket innebär Måne sen börjar jag väl dra mig hemåt för att åka i jobb imorgon kl. 7.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0