< Till bloggens startsida

IDOLGÄNGET


Jay Smith ♥


Linnea, Elin och Minnah


Geir, Olle, Linnea och Andreas


Minnah och Linnea


Jay!


Elin


Jay!


Daniel, Olle och Andreas


Olle och Andreas

Igår söndag var det då idolkonsert i Jeppis och vi hade våra biljetter och åkte med den bokade bussen iväg kl. 14.00 så när vi kom dit blev det att köa, även fast jag blev tvungen att springa in i bussen ett varv och värma fötterna. När vi väl kom in satt vi spända och väntade. Idolerna började bra på scen och man blev så uppspet och ivrig och när då äntligen Jay Smith kom in på scen gick min D3000 varm som bara den och bilder blev det, tog ca. 750 st och här är då ett fåtal, nöjd med mina bilde (även fast jag gärna skulle vilja ha ett nytt objektiv, längre zoom). Jay sjöng jevligt bra, härligt att se honom live och han avslutade även med vinnarlåten dreaming people, helt awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0