< Till bloggens startsida

EVA&ADAM LOPPIS

Ja dagens runda på stan så blev det ett nytt USB-minne exakt likadant som före, eftersom det andra försvann idag i datasalen. Ella jag själv glömde det så dum som jag var så någon anna tog det säkert. Sen begav vi oss till Walhalla för att fråga om priser för att pierca sig i naveln det kostade mellan 59-69 sa hon beroende på smycken. Så ska prata med Linn nu då och se hur vi ska göra. Sen vidare till Eva&Adam Loppisen, där tog vi en matvaruvagn och började plocka i lite grejer som skulle provas och visssa som skulle funderas över. Resultatet blev ett Jeanspar, Peak utebyxor och en bricka med skålar för tortilla. RIKTIGT NÖJD!







Nu ska jag kolla ett avsnitt av; Svenska Hollywoodfruar tror jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0