< Till bloggens startsida

22022011

Skola 08.15- 14.30
Men ändå inte så tungt. Hade massage sist och vi hade lite teori först och sen fick vi börja massera. Idag masserade vi bara händerna eftersom vi inte hade kläder med oss som shorts, linnen och dylikt. Det var skönt att få handmassage med olja. Skulle nog behova åka till en riktig massör någon gång eller kanske tvinga Daniel att ge massage åt mig i en timme, haha!
Blir skönt med lvriga masager speciellt ryggen, ända jobbiga är kläderna oljor och allt som blir så kladdigt och äckligt men nog ska det väl gå.
Nu när jag är hemma från skolan så ska jag snart bege mig ut på en promenad eftersom jag har märkt att jag mår mycket bättre när jag är ute och rör på mig, har nämligen en svindel period nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0