< Till bloggens startsida

Uppdatering

Nu har vi handlat badminton bollar och klubbor så nu har vi
laddat upp inför sommaren.
Zumba har vi varit på och det var den sista gången på typ 4 veckor nu
och sen fortsätter det ute i öjskogsparken på sommare och nu på 1 maj blir
det ett litet zumbamaraton i kstad på två timmer mellan 19.00-21.00
så där ska man minsann vara!

Det blev ingen länk ikväll eftersom det skulle ha blivit så sent, det var kalt och
mitt vänstra knä är lite på hälft. Men tar nya tag nästa vecka!

Imorgon blir en bra dag, först praktiken och min lärare kommer och hälsar på
och när jag slutar för dagen nämligen 15.00 drar jag iväg till Pörtom där jag möter upp
morsan och så drar vi iväg till Vasa stad för lite shopping!

Så vi hörs mera imorgon kväll!

Kommentarer
Anonym

2011-04-27 @ 21:40:25
Emma

E va ja som skicka hande toma komentarin :P ja va på ipoddin å påta na :P

2011-04-28 @ 09:30:11
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/
Malin

Jamen jisses, din rackare! :)

2011-04-28 @ 23:09:41
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0