< Till bloggens startsida

Sunday

Lördag kväll tillbringade jag i Vasa först
Ritz där årets revykavalkad befann sig. Efter det
åkte vi på efterfest till Vörågatan och åt taco buffet.
Efterfesten var helt okej, där en halv 1 tiden tog vi
en taxi in till stan och åkte först till Ollis där några andra
närpesbor befann sig. Efter vi hade varit där en stund så
knallade vi över till Fontana, hann bara vara där lite mera än en
timme så det var synd. Fontana var stort, mycket folk,
bra musik, bra dansa-loss ställe och ja allt var bra.
Så nästa gång jag beger mig ut i krogsvängarna i Vasa
blir det nog fontana!

Kom hem imorse då på lite underligt vis men det gick.
Gick och la mig direkt jag kom hem och var som död, denna dag har
jag då degat i sängen och surfat runt på facebook.
Och jag kommer knappast göra mera idag heller, gotta love sundays!

Har tyvärr inga bilder från kvällen..

Kommentarer
© sarastille

sv; kul att du gillar den! :D

2011-04-17 @ 18:59:27
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0