< Till bloggens startsida

REGN OCH RUSK

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem från jobbet,
tror jag ska ta oh städa lite här i vår lya om jag hittar något
att städa upp haha. Senare blir det väl matlagning, ska satsa stort
idag och baka en blåbärspaj med vaniljsås, visar senare!

Nu just lyssnar jag på denna låt medans jag funderar över
dagens sysslor. Måste skriva uppsatsen också..


Jennifer Lopez - On the floor ft. Pitbull

Var meningen Emma och jag skulle gå ut på en promenad ikväll
också men det blir nog inget eftersom vädret är fucked up!

Kommentarer
lovisa

Hej haft en bra helg?:)

just nu har jag en tävlinge med josign.se där du har chans att vinna ett utav 9 snygga läderarmband! om du vill veta mer, kika bloggen:)

2011-04-03 @ 15:49:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0