< Till bloggens startsida

MYNDIG

Igår var då min 18-års födelsedag.
Spenderade den ganska lugn eftersom det var e torsdag.
Var åtminstone ut med Måne och vi åt gott, pratade
och så var jag ju bara tvungen att "köpa ut" alkohol när man
äntligen fick göra det lagligt.

Det riktiga festandet sparar jag tills imorgon,
anledningen till att det inte blir ikväll är för att jag
är trött och sliten har varit på praktik, klippt mig och ska nu åka på
kurs från 18.00-21.00 och efter det vill jag helst bara ligga hemma
och äta godis, haha!

Klarade även teoriprovet igår!!
Så nu återstår att köra upp på tisda, de
ska tamefan bli roligt :)

Kommentarer
Baldertomine

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-11-16 @ 07:20:42
URL: http://baldertomine.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0