< Till bloggens startsida

GITARR

Dagen har varit som vanligt, bara praktik.
Sedan jag kommit hem har jag spanat in mobiler med min bror
och jag vill ha denna: Sony Ericsson Xperia x10.
Den kostar ju sitt lilla pris men några nöjen måste man väl ha!

Annar har jag ägnat mycket tid åt gitarr spelandet..
Har spelat:

Elvis Presley - In the ghetto
Taylor Swift - Love Story
Eric Grönwall - Higher
Jonas Brothers - A little bit longer
Jason Mraz - I'm yours
...


Mestadels gamla låtar dock men kom inte på någon ny som
skulle vara enkel att spela, tips?


Kommentarer
Anonym

Gå in på megachords :D Där finns myckeet ;D ;D (Y)

2011-04-26 @ 21:01:55
Malin

Jo, det är väl den bästa sidan! :D

2011-04-26 @ 22:25:01
URL: http://maliinmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0