< Till bloggens startsida

Äntligen helg!

Igår så övningskörde jag efter skolan och det gick riktigt bra, vi var även till Lady Line i stenhaga eftersom bilskolläraren hade några ärenden. Det såg ut att vara ett riktigt nice gym, men man har väl nog inte råd att gå på sådana gym. Nåja senare kom Måne och hämtade upp mig och vi började vår shopping, jag hittade en halsduk, 2 sommriga tunikor, underkläder, tygskor, en adidasjacka och en sminkväska. Så min shopping blev nog bra, med tänke på att jag nästan köper något varje vecka när jag bor där.
Vi var ganska länge i vasa, avnjöt en McFlurry på senan och tittade på allt folk, haha! Senäre när vi kom hem tog vi en runda i näsby och sen bara hemma och sov.


Denna adidas jacka blev det, så mysig!


Och denna söta sminkväska från H&M

det var dom ända bilderna jag hittade på nätet just nu,
kan visa senare om jag orkar ta kort.

Idag har jag jobbat, skrivit uppsats, handlat, ätit god mat hemma hos Daniel's och nu sitter jag här och vi ska kolla några avsnitt av Big Brother och kanske någon film och äta gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0