< Till bloggens startsida

WBN 2010

Ja igår var det då det så kallade WBN, Emma och jag åkte in till stan där vid en halv 9 när Måne, Tåne, Ek och Böling hämtade oss. Kvällen rullade på i vimlet mycket skratt och härliga minnen, dessutom som pricken över det hela slapp vi in på HELA 5 mindre barer och det tyckte vi var skitbra, så nu har vi passet fullt också när vi fick hjälp med de sista stämplarna så det blir att skicka in så man får en tröja (ganska så bra fula, men vadå?)
Så längtar redan till nästa års WBN!

Skolan idag var lite trög men det gick slutade nu redan 1 så det var bra, gick och packade hem allt och det blev typ 5 väskor för vi flyttar nu hem i 7 veckor eftersom vi ska på praktik. Jag ska vara på Närpes HVC Bäddavdelning ifall någon har missat det, ska bli både kul och lite läskigt, haha! Nej men jag ser nog fram emot det.

men nu ska jag se vad Daniel och jag ska göra, laddar upp någon bild senare från WBN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0