< Till bloggens startsida

Underbar dag

Brukar nästan aldrig vara själv över helgerna, Daniel är oftast med vilket nog är bra när vi inte ser varandra i veckorna. Men idag skulle han och hans bror till kauhajoki och jag orkade inte följa med så jag var hemma typ halv 11. Jag tycker själv jag har haft det underbart bara av att va, dessutom har jag varit ut på en länk, trodde inte jag skulle orka för man har ju inte hunnit med sånt på evigheter men det gick nog ganska bra ändå. Så det var riktigt skönt att friska upp sig ute. Ska försöka springa 1 gång i veckan helst, kanske man tar med brorsan nästa gång om jag vågar..! Nu ska jag läsa lite till Onsdagens prover, vill ha godkänt orkar bara inte ta om, och man vill ju slippa in någon stans också så det är väl nog bara att plugga på.

Ikväll kommer Daniel hit och vi myser väl nog bara framför TV:n eller kanske bakar ihop något gott? får se vad det blir, hemma mesta dels antar jag kanske någon Näsby runda.

Annars så i fredags köpte jag Skullcandy hörlurar med Paul Frank på, loove them! De funkar super, de är rosa, lovely paul frank och + att jag fick rea på dem genom kontakter.


så här ser de ut.

Kommentarer
Emma

NIIICE :D

2010-09-18 @ 17:31:32
URL: http://emmalindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0