< Till bloggens startsida

Söndag

Ja nu är det morgon och jag ligger hemma i min säng och läsaer bloggar. De flesta har så trevliga bloggar tycker jag med massor av bilder och allt, det skulle jag också vilja ha men det blir mest googlade bilder men bättre än inget eller? ska nog behöva ta mig i kragen och fotografera lite men det händer som inte så mycket i helgerna bara några små fest och de är ju inget att ta kort av direkt. Men får se till nästa vecka kanske jag tar för jag har ju kameran i Vasa.

Gårdagen var bra till en början men blev sämre och sämre, inget folk var ute, det regnade och så vidare så det känns som man har växt ur det men nästa sommar är man ju 18 så då blir det ju definitivt bättre!

nej nu ska jag lägga på en film och mysa till den, vet inte riktigt vilken kanske the last song igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0