< Till bloggens startsida

skoltrött

börjar man bli nu när proven kommer, men vi har inte haft så många eftersom vi inte har så många kurser denna period men ändå är det tungt när man har allt på en och samma dag. Har läst ganska mycket på läkemedels 2an nu men det är så himla svårt med alla biverkningar, effekter och allt möjligt, men får hoppas på det bästa nu.

Har varit och letat internatspersonalen ikväll också men hittade bara Erik och det var inte precis honom vi letade fter så det fick va och så åkte vi till ABC på en kaffe, och konstigt nog blir jag trött av kaffe man brukar bli pigg men nej inte jag och samma är det med diverse energidricka blir alltid trött.

Imorgon hinner jag väl knappast blogga för då är det ju WBN som gäller och då blir det utgång med girlsen <3

Nej nu ska jag ta fram läkemedels en sista gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0