< Till bloggens startsida

Skoldag hemma

Ja igår bestämde Johanna och jag att vi skulle ta 8ans buss hem och det gjorde vi. Skickade även till läraren igår att vi jomppar hemma istället och tar med intyg.  Men igår kom Daniel efter mig till bussen eftersom ett äckel var med i bussen så jag vågade inte stiga av med honom. Senare var vi bara till Näsby och kollade och sen hem och mysa.

Idag har jag städat i rummet så nu är det riktigt frächt ska bara handla lite ljus och sånt smått piff ikväll på Halpa-Halli så blir det riktigt mysigt. Men före det ska vi till Simhallen och simma och jag ska även och framkalla kort som jag hämtar imorgon. Sen när allt detta är gjort kommer Daniel och vi ska bara ta det lungt ikväll och ladda batterierna inför imorgon och Fageröö!

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0