< Till bloggens startsida

Skitdag

Skolan gick trögt idag och man ville bara hem HEM (och med det menar jag Närpes) när dagen äntligen tog slut blev det att sätta sig i datasalen och börja göra projekt igen, vi kom inte speciellt långt eftersom det är ganska invecklat och mycket som ska vara med, dessutom har vi bara denna vecka på oss och åker hem på torsdag så resten nu blir hemmajobb, lovely! Så man vet nu vad det blir i helgen då suck*

Annat bra denna dag var att imorse brann min hårfön upp pga. att det har läckt ut något i min klädväska igår och hårfönen hade tagit stryk så dit for den, in och handla en ny bara de kostar ju inget så.. dessutom var alla mina kläder smutsiga så dem blev det att skicka hem igen så såhär är det att bo på internat -> pengarna rullor som bara den, det flesta går sönder, snorig på morgnarna pga. mögel, finns aldrig något att göra, litet trångt kök så man har ingen matlust, får ackbesvär av väskorna pga. att man inte har bilkörkot utan måste bära alla väskor.. internatet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0