< Till bloggens startsida

sista dagen av helgen

har tillbringats en del framför TV:n. Men inte så länge utan vi fixade en underbar frukost tillsammans ovh dessutom ganska tidigt typ 10 på morgonen så det är ju ett +. Sen har jag bara sutiit vid facebook och så har faster med kusiner varit hit och jag har beställt Galen i garn boken från Jultidningarna och så har jag skickat krukan hem med faster och hon ska nu skriva något vackert på den, så det kommer säkert bli snyggt hon är otroligt bra på att dekorera så. Sen har jag hunnit ut på en springtur det gick sådär idag fick "stygnen" men är nöjd att jag tog mig ut och nu ikväll har jag hunnit vara till Vargberget med Emma på en promenad också så nu är jag nog riktigt upptränad för idag.



Snart blir det Ensam mamma söker på TV3 och efter det kanske Music & Lyrics eller filmen som går på TV4 som heter matte söker husse, får se vilket man föredrar denna kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0