< Till bloggens startsida

Praktik

Ja idag blir det första dagen på praktikplatsen på Bädden. Har nyss bestämt att Michelle och jag åker dit på samma gång så känner man sig lite modigare också. Är ändå närvös över vad man ska göra idag.. pinsamt med massor av presentationer och sånt gillar det verkligen inte men det måste väl gå. Jag åker iväg dit lite före eftersom jag ska in via Halpa-Halli efter ett häfte som jag har glömt över helgen och sen åker jag via Michelle och sen åker vi dit till 1.

Helgen har tillbringats med tjejer, Fredag var Måne och jag till Vasa handlade en Kavaj, Halsduk, Vinterjacka, Lädervantar och Hårband. Sen när vi kom hem åkte vi till Näsby och körde där, Linn kom med oss senare också och vi bara pratade om det mesta, hade en helskön kväll! Lördagen blev oklar till en början men sen åkte Linn, Måne, Hanna och jag ut med Kit och Cissi körde av och an och hade det ganska kul. Sen när de Kit, Cissi, Måne och Hanna skulle åka till Molpe orkade inte jag följa med eftersom jag börjar må så illa i bil, så jag åkte till Daniel och sov då.

Men nu ska jag gå och äta Lunch, kolla över pappren till praktiken, fixa matlådan och gå och kolla så PV startar. Ha en bra dag och håll gärna tummarna för mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0